Sunday, May 5, 2013

انا وزوجتي والشهوة

كنا نمارس الجنس مثل اى زوجين ولاكن مع مرور الايام بداء الملل
وفى ليلة كنا بالخارج نشترى بعض الاشياء ولم نجد اى موصلة ترجعنا للمنزل فركبنا الاتوبيس العام
وكان مزدحم جدا لدرجة انى لم استطيع اقف وراء زوجتى كانت هى تبعد عنى قليلا وحولت ان اقرب منها لكن بدون فائدة كان الاتوبيس اغلب ركابه رجال وكانت زوجتى واقفة ويوجد رجل على يمينها وعلى شماله وكانت تستند بطيزها على كرسى لا اعرف ما جرى لي فقد اعجبنى المنظر فكان كل ما السواق يدوس فرامل زوجتى تميل على الرجل الى على يمينها وتحك بزازها فى يده الى ماسك المسورة بيها وكانت تنزل لى كل مرة بزازها تحك بيد الرجل لا اعلم لية كانت تبصلى ولكنى كنت بعالم تانى زبرى وقف اوى على المنظر وصلنى لمنزلنا وعندما دخلنا للمنزل قلت لى هدخول اخد دوش قلتلها تعالى ودخلت معها وكنت على اخرى ونكتها فى الحمام وكانى اول مرة انكها كنت هائج جدا عليها وانا بنكها قلتلها مش هركبك اتوبيس تانى قالتلى ليه قلتلها زحمة اوى وكان الراجل الى واقف جمبك كل شوية يخبط فيكى قالتلى ايوة دا خبط فى وسكتت قلتلها خبط فى بزازك صح قالتلى اصل السواق كان بيدوس فرامل جامد هجت اوووى وبقيت انكها جامد اوى لقتها بتقلى وانا نازلة من الاتوبيس الراجل الى كان بيخبط فيا قلى حلمتك وقفة من الحك يالبوة اول ما سمعتها بتقول كدا وهى هيجة على الاخر جبتهم على طول وكانت هى لسة مجبتهمش قلتلى انا لسة وانت خلت
قلتلها اصلك متناكة وكانت اول مرة اقلها كلام زى دا لقتها شهقت اوى وهاجت على الخر وبتلعب فى كسها
قلتلها اية الكلمة عجبتك قلتلى اووى ورحت حاتط ايدى على كسها واعت العب فيه وانا بقلها يالبوة كسك هايج اوى راحت جبتهم على ايدى ومسكتنى من رقبتى وبستنى بوسة كانها بتشكرنى على المتعة الى حسستها بيها
ومن يوميها وانا عرفت انها بتحب الشتيمة وكنت كل ما انكها اشتمها وفى يوم وانا بنكها قلتلها الراجل بتاع الاتوبيس قلك حلمتك واقفة يامتناكة قلتلى اة قلتلها وهى كانت وقفة بجد سكتت هجت اوى وعرفت انها كانت هايجة من حد بزازها فى ايد الراجل
وفى كنا خرجين لصالة ديسكو ولقتها لبسة لبس ضيق اوى ومفصل جسمها كله عبارة عن بضى كرينة وفوق جكت وبنطلون ضيق
قلتلها اية الى انتى لبسة دا قلتلى ما احنا ريحين دسكو قلتها طيب افتحى الجكت شوية قلتلى البضى شفاف وانا مش لبسة ستيانة وبزازى باينة اوى قلتلها افتحى شوية صغيرين واول ما فتحت الجكت لقين فعلا الباضى شفاف ومبين فلق بززها اوى روحت قفله تانى وقلتلها يلا بينا قلتلى يعنى موافق انزل كدا قلتلها احنا ريحين مكان محديش يعرفنا فيه خليكى على رحتك قلتلى ماشى اول ما وصلنى الديسكو راحت فاتحة الجكت شوية وبصتلى روحت ضاحك وفتحولها خالص راحت همست فى وضى وقلتلى اية رايك لو تسبنى ادخول لوحدى وانت لوحدك وحتط ادها على زبرى وضحكت وقلتلى ياعرص دا انت هجت واى وسبتى ودخلت زبرى كان هينفجر من الهيجان دخلت ورها وكانى معرفهاش ولا هى تعرفى راحت اول ما دخلت اعدت ترقص مع شاب وصدرها عمال يتهز راحت بصالى وابتسمتلى لما لقتنى هموت من الهيجان راحت قلعة الجكت خالص
اعدت ترص وبزازها بينة اوى من البضى والى بترقص معه كان عمال يحسس عليها شوية وجت قعدة على الطربيظة الى جمبى هى والشاب وهما عملين يضحكو وبعدين طالع بره والشاب فضل قاعد لقيت تليفونى بيرن لقتها هى رضيت عليها قلتلى ان الشاب عايزها تروح مع شقته اية رايك قتلها وانتى عايزة تروحى ضحكت وقلتلى هبات عنده كمان يامتناك وقفلت السكة فى وشى ولقتها جاية واخدت الشاب ومشت
روحت انا وطول الليل اضرب فى عشرة وانا عارف ان مراتى بيته مع شاب فى بيته وبينكها جبتهم اكتر من 5 مرات ونمت من التعب وصحت تانى يوم الضهر لقيت رسالة منها بتقولى انها هتبات معه النهاردة كمان
وعدت مع الشاب 4 ايام وجت وانا مستنيها فى الشقة على احر من الجمر واول ما دخلت الشقة راحت بيسانى بوسة جمدة اوى وقلتلى انا مكنتش متجوزة قبل كدا ودخل اوضة النوم وقفلت الباب عليها نمت انا فى الصالة
وفى يوم ذهبنا للبحر وكان زحمة قلتلها تعالى ننزل البحر قلتلى لا قلتلها طيب انا هنزل قلتلى هتسبنى لوحدى قلتلها اة يعنى حد هيكلك
ونزلت وشوية وطلعت لقتها قلعت وقعدة بشرط وتشرت حملات وفلق بزازها باين عملت نفى مش واخد بالى لقتى بتقلى انا هنزل ابل نفسى واطلع قلتلها لوحدك قلتلى اه يعنى هتاكل قلتها طيب راحت نزلة المياه وانا قاعد اتفرج عليها واول لما نزلت طبعا كل الشباب الى فى المياه اتجمعو حوليها لقتها بتبص عليا روحت لابس نضارة الشمس وساند دماغى على الكرسى كانى نايم عشان متعرفش انى ببص عليها عشان اشوف هتعمل اية المهم شوية ولقتها بتلعب بالكورة فى المياه مع بنات ومعاهم شباب كان بيلعبو الكلب الحيران يعنى واحد يبقا فى النص ويحاول يمسك الكورة من الباقى ومراتى كانت الكلب الحيران وملقتش بنات معاهم بقت مراتى والشباب هما الى بيلعبو وكان الشباب يمسكو الكورة ويرفعو اديهم ويقولو لمراتى تعالى خديها وهى كانت ما بتصدق وتروح عشان تحاول تمسكها وكان جسمها كله يحك فى الى معه الكورة وانا عامل نفسى مش شايف حاجة وشوية ولقتها طالعة من الميه والهدم قسمت جسمها كله لما اتبلت وطلعت بره المياه كانت حلامات بززها بينه اوى وكانت وقفه جامد وكل الى على الشط كان عينه عليها جت وقعد جمبى وبتقلى نولنى حاجة احتها على جسمى احسن التشرت خفيف خالص ومبين كل جسمى قلتلها لا خليكى كدا عشان الشمس تنشفلك هدومك بصتلى وهى بتبتسم ابتسامة خبيثة فهمت انها عرفت انى مستمتع بكدا
وراحت قلتلى ماشى ياعرص هجت اوى لما قلتلى كدا وزبر اتنطر اوى وبقا واضح اوى وهى شفته راحت بصلى وقلتلى عجبتك عرص روحت هازز دماغى راحت ضحكة ضحة شرموطة كل الى على الشط بصلها هجت اكتر قلتلها مش كدا قلتلى طيب ياخول قولتها هروح الحمام واجى ورحت قايم دخلت الحمام وضربت عشرة وانا بفتكر مراتى وهى فى المياه بتلعب مع الشباب وهى طالعة من البحر وكل الرجاله بتنكها بعنهم وهى بتضحك وبتقلى ياعرص جبتهم على طول ورجعتلها قلتلى اية خلصت قلتها خلصت اية راحت ضحكة وقلتلى يلا بينا على البيت قلتلها حاضر وروحنا ودخلت استحمت وقلتلى وراحت نايمة على السرير وفشخت رجليها وقلتلى تعالى ياخول الحس كسى
اول ما قلتلى كدا هجت ورحت نازل على كسها لحس لقتها بضحك بشرمطة وتقلى الحس ياخول كمان كان زبرى هينفجر من كتر الهيجان اول مرة اتمتع كدا لقتها بتقلى اه النهاردة العيال فى البحر تعبونى قومى قلتلها زى الى تعبك فى الاتوبيس راحت قالت ااااااااااااااه وجبتهم فى بقى وراحت قايمة وقلتلى تعالى وراي ياكلب قومت وقفت راحت مضورالى وضربانى بالقلم وقلتلى وراى وانتماشى على ركبك واديك زى الكلب اول ما عملت كدا زبرى فضل ينطر بحليب على الارض من كتر الهيجان راحت ضحكة بشرمطة وقلتلى دا انت خول بقا تعالى وراى ياعرص ورحت ورها وانا ماشى زى الكلب على ركبى وهى رايحة نحيت الدولاب وطلع قميص نوم شفاف ولبسته ولقتهى رايحة نحية البلكونة وبتفتحها قلتلى حبيبتى انتى هتطلعى البلكونة كدا راحت قالت ايوة هطلع كدا يابن الوسخة ااااااااااااااااااه هجت اوى اوى اوى جبتهم على الارض وانا بتنفض زى الشرموطة وهى بتجيب ظهرها راحت همست فى ودنى وقلتلى اد كدا انت بتتمتع لما بشتمك وراحت بيسانى وراحت على اوضة النوم ونامت على السرير
ونمت جمبها وانا فى كامل متعتى
تانى يوم لقتها بتكلمنى عادى جدا ولا كان حاجة حصلت روحت الشغل ورجعت لقتها مستنيانى على السرير روحت من غير ما اتكلم نازل بين رجليها عشان الحس كسها ضربتنى بالقلم وقلتلى يابن الوسخة ياعرص انا قلتلى تلحس كسى يابن المتناكة قلتلى اسف ياحبيبتى ضحكت وقلتلى هاتلى شبشبى يامعرص جريت جبته وجيت قلتلى لبسهونى وقلتلها امرك وانا بلبسهولها قلتلى بوس قلتلها ابوس اية قلتلى رجلى ياكسمك
قلتلها امرك ونزلت على رجلها بوست كل حتها فيها وانا فى قمت المتعة قلتلى لبسنى السبشب ياخول لبستهولها قلتلى بوس بست رجلها ضربتنى على وشى قلتلى الشبشب يابن المنيوكة ياعرص اااااااااااااااااااه زبرى بقا يتنفض من كتر الهيجان نزلت على الشبش ابوسه وهى بضحك وتشتم فيها وتقلى الحس الكعب يامنيوك وانا انفز كل الى تقله راحط زقانى برجليها فى وشى وقلتلى تعالى وراى ياكلب ومشيت ورها زى الكلب وهى لبسة القميص بتاع امبارح راحت متصلة بالبواب قلتله تعالى خد الزبالة قلتلها انتى هتقبليه كدا ضربتنى على طيزى وقلتلى وانت هتتفرج عليا من خرم اوضة النوم ياشرموط وراحت شدانى من شعرى ودخلتى اوضة النوم وقفلت الباب شوية البواب خبط قلها اامرى يامدام راحت فتحاله الباب البواب اول ماشفها تنحلها لبسة قميس نوم اسود شفاف مبين اكتر ما مدارى قلتله تعالى خد كيس الزباله من المضبخ مشى ورها لحد المضبخ ودخل ورها واعدو جوه المدبخ اكتر من نص ساعة وشوية ولقيت البواب طلع من المطبخ ومعوش كيس زبالة وراح نازل وقفل الباب لقيت مراتى جت ودخلت الاوضة ونامت على ضهرها على السرير قلتلى تعالى يامعرص الحس كسى روحت نازل على كسها لحس لقيته غرقان لبن البواب
وهى عماله تتاوء وتقول ااااااااااااااااااه الحس ياخول الحس كس مراتك وهو غرقان بلبن البوب الحس كماااااااان اااااااااااااه
طبعا انا جبتهم على نفسى راحت قايمة وضربنى بالقلم وقلتلى افتح بقك فتحته راحت تفه جوه بقى وعلى وشى وضربانى بالقلم وقلتلى بتجبهم على نفسك ياخول وانت بتلحس كس مراتك وهو غرقان لبن يامتناك انت خول ومعرص اوى وراحت ماشية لحد الجزم بتعتها وقلتلى تعالى يابن الوسخة انت من النهارده هتنام جمب الجزم ودفت عليا ودخلت اوضه النوم وقفلت الباب
وتانى يوم لقتهى بتصحينى وتقلى قوم ياكسمك هتتاخر على الشغل قومت ورحت الشغل وانا فى الشغل لقتها بتتصل بيا وهى بتنهج اوى وبتقلى وهى بتهمس ان البواب بينكها على سررنا فى واوضه نومى وانها هتسيب التليفون عشان اسمع من غير ما البواب يحس
وفعلا سابت التليفون سمعت صوت البواب وهو بيقلها ادينى استحميت تعالى بقا يامتناكة قلتله انا متناكتك انت اعمل فيا الى انت عايزه اااااااااااااااه دخله كله انت رجلى ارجل من جوزى العرص المتناك قلها كسمك يالبوة انا ارجل من ابوكى يامتناكة انتى فكرانى زى جوزك المتناك خدى فى كسك يابن المرة المتناكة ياشرموطة يامرات المعرص انا سمعت الكلام دا زبرى وقف على اخره روحت داخل الحمام وفضلت اضرب عشرة على اهات مراتى وهى بتتناك من البواب فى بيتى وعلى سريرى وفى اوضت نومى ااااااااااااااااه احساس جميل اوى ااااااااااااااااه نفسى اكون معاهم مش بسمعهم بس جبتهم وهى كمان سمعته بيقلها هجبهم هجبهم قلتله لا مطلعوش هتهم فى كسى جووووه ااااااااااااااااااااااااه
وشوية لقتها بتقلى سلام ياكسمك اروح استحمى وتعالى عشان تنضف كسى قلتلها امرك وفعلا سبت الشغل وجريت على البيت لقتها قعدة وحطة رجل على رجل ومولعة سجارة وبتتفرج على التليفزيون ولا كانها شيفانى ولا جوزها رجع البيت روحت نازل على رجلها ابوس فيهم وهى تبصلى وضحك وتضربنى على طيزى وتف عليا جبتهم على نفسى كالعادة
وبقت عبد ليها ولكس مراتى وسيدتى واميرتى وانا خادم جزمتها

6 comments:

  1. اي زوج حاب يشوف زوجتو بقمة المتعه والهيجان ولاي زوجين حابين يعيشو اجواء جنسيه جديده وامتعهم انا شاب من الاردن للتواصل على الواتس 0788828736
    او البريد الاكترونيabualiirsheed@yahoo.com

    الى كل جسد هايج يحب الجنس

    ReplyDelete
  2. انا اعزب 35 سنة من البحرالاحمر انيك مراتك قدامك 01280214887

    ReplyDelete
  3. انا اعزب 35 سنة من البحرالاحمر انيك مراتك قدامك 01280214887

    ReplyDelete
  4. انا اعزب 35 سنة من البحرالاحمر انيك مراتك قدامك 01280214887

    ReplyDelete
  5. الى كل امراة تهوى المتعة …..انا هنا لاروي عطش جسدك الثائر …..ستجديني دائما بجوارك..اشبع رغباتك الملتهبة سواء كنتي بنت او متزوجة او مطلقة ستجدينني في خدمتك لن ادير لك ظهري بعد افراغي كما يفعل زوجك … بل ستجدي حضنا دافئااحمل قوة جنسية قاسية وقذفة منى لبن ساخنة ملتهبة ترتطم بجدار مهبلها وتادفق حليبى المشتعل فى رحمها لمن تجروء على تحمله ،اللى عاوزه تضيفنى ، عاوز وحده عايزه تتناك اوى اوى فى منتهى السرية والحنيه والمتعه تكون مصريه اومقيمه بمصرللجااااااااااااااااااااااااااااااااااادات فقط……بدون حوارات ولو ديوث يحب انه يتمتع بزوجته وهى بتتناك منى ويسمع اهاتها يبعت رساله بس يكونو جادين وعندهم استعدد للمقابله منتظركم
    ابحث عن انسانه تكون عايزه تتمتع بجد والمتعه طبعا مش مجرد جنس وبس لا المتعه اكبر من كده بكتير يعنى لازم يكون في راحه نفسيه بينالطرفين عشان يحسو بمتعه فعلا,, لو كنتى تبحثى عن المتعه والجنس اهلا بيكى ايا كان سنك على فكره انا خبير فى جسد النساء واتمنا ان اجد الانسانه الى تعرف معنى المتعه الحقيقيه مطلقه أو ارمل او متزوجه أو انسه مع الحفاظ على انها بكر اهلا بيكى ابعتي اضافه ssss_129@yahoo.com او رقم التليفون 01118888307 كل ذلك فى سرية تامة ولو حبة تلبس نقاب وانكه وهى لابسة عشان ما اشوفش وشه مفيش مانع وعندى مكان مناسب او لو حبة عنده مفيش مانع كل ذلك فى سرية تامة رنى وانا هتصل بيكى

    ReplyDelete
  6. جلب الحبيب للزواج مجرب وجلب الخطاب وكيفة جعل حبيبك يأتي لخطبتك
    أو من كان به قلق نفسي دائم أويسمع اصوات وتخيل الأشياء
    أو سحر ويريد التداوي بآلقرأن /العين والحسد
    أو وسوسة والنسيان / الخوف والكوابيس
    أو من ظن أن به عمل ويريد إزالته
    أو من يريد حجاب للنصر وتيسيرالأمور في العمل والحيات العامة / والجاه / القبول
    أو من تأخر لديهم الإنجاب / أمراض وضعف الأطفال
    أو من يريد الإقلاع عن عادة سيئة أو إدمان / الخمر / التدخين / القمار
    أو عدم النوم / نسيان الصدمات والحوادث البشعة / الخوف
    أو مباركة منزل جديد أو مباركة خطبة / زواج
    sidi.alyy@gmail.com

    أو زورو الصفحة
    https://sites.google.com/site/sidialyy

    ReplyDelete